Eintlik baie maklik om 'n web te bou. Almal was in staat om dit te maak met min of geen geld. Sangantlah maklik om 'n suksesvolle besigheid op te bou met dit. So hoe doen jy dit? Begin deur te vra jouself: "? Hoekom moet ek 'n web site Wat gaan tot die einde vir my besigheid"
Jy is verkeerd as daar na die bou van 'n webwerf en dan rustig sonder om iets te doen. Baie maatskappye is die bou van 'n webwerf vir iets minder nuttig en dit is alles net' n vermorsing van tyd.
By the way, daar is altyd 'n goeie doel om' n webwerf te begin - jy hoef net om dit te vind. Kyk net na al die groot dinge wat sal gebeur met jou wanneer jy jou eie web site:
- Jou besigheid sal oop wees, 24 uur per dag. Dit beteken dat jy nie hoef te bly oop op Thanksgiving of Kersfees. As jy op die Oos-Kaap, sal die mense van Kalifornië bly om te shop by jou winkel nadat jy sluit. Elke keer as iemand wil jou ure, plek, rigting, of ander besonderhede oor jou maatskappy te leer ken, kan hulle dit kry sonder om jou.
- Lae koste personeel. As jy 'n webwerf, kan jy jou produkte en dienste sonder enige bykomende werknemers verhuur. Jy sal nie hulpbronne te bestee om te vergoed of jou nuwe lid van die personeel verseker en nog steeds in staat dieselfde vlak van verkope en kliëntediens te handhaaf.
- Kry duisende nuwe kliënte. Omdat almal in die wêreld kan jou webwerf te sien, sal jy kry kliënte van ander state en lande wanneer jy dieselfde hoeveelheid moeite en geld.
- Maak 'n beeld van' n goed gevestigde maatskappy. Die Internet is 'n groot medium waar jy kan self-beeld wat jy wil skep. Dit is alles in jou hande: ontwerp 'n professionele web site, voeg inhoud staan, en jou maatskappy sal onmiddellik stappe doen om vir die beeld wat dit verteenwoordig. Maak nie saak hoe klein jou onderneming, met die regte gereedskap en die passie wat jy kan maak dat dit lyk soos 'n maatskappy op die web!
- Verminder die koste van posgeld en printing. Dink aan hoe baie kaarte wat jy pos uit om jou te laat weet oor jou kliënte verkoop. Al wat kan deur 'die inligting uitgeskakel word wat verkoop word op jou webwerf en nooi jou kliënte om dit te besoek. Jy kan haal E-pos jou kliënte se adresse en bly in voeling met hulle oor spesiale gebeurtenisse in jou winkel via e-pos.
- Onbeperkte advertensie. As jy ooit geadverteer in 'n plaaslike koerant, jy weet die koste. Jy word aangekla per lyn, per duim, en per kleur. Op die web, daar is geen beperking op hoeveel jy kan sit. Jy kan foto's, artikels, nuusbriewe, tariewe, produk beelde en nog baie meer! Met net 'n webwerf, kan jy byna onbeperkte advertensie vir dieselfde lae maandelikse koste het (onder $ 25 per maand!)
- Verbeter kommunikasie. As jy werknemers of verskaffers, jou webwerf is die beste manier om te kommunikeer tussen jou en hulle. Die veranderinge onmiddellik in werking tree nadat jy na hulle op die Web, en almal kan bygewerk inligting sien sonder om te wag vir die nuwe databasis produk, en sonder die behoefte om jou direk kontak.
- Onberispelijke kliënte diens. Dit is die droom van elke entrepreneur: "koop my produk en laat my alleen". Daarmee bedoel ek dat die sake-eienaars nie soos tyd te spandeer om te verduidelik aan kliënte hoe om te gebruik om die produk, hoe om dit te installeer, los dit, maak dit skoon, beweeg dit, draai dit op, en enigiets wat vir items wat aangekoop word.
- 'N webwerf sal jou beste vriend in die vergadering van die behoeftes van jou kliënt. Dit sal antwoord op al hulle vrae. Net 'n bladsy van "Frequently Asked Questions" en sluit die adres op elke kwitansie. In hierdie weg, voor hulle kom om julle te help, sal hulle kom na jou webwerf vir antwoorde.
- Online teenwoordigheid - in lyn met jou mededingers. Jy moet dink van die Internet as 'n reuse-boek Yellow Pages. Meer en meer mense gebruik die Web om te shop vir inligting, dienste en produkte. As jy nie daar is - jou mededingers! Kan jy jou voorstel nie in die Yellow Pages en probeer om die plaaslike mark te bereik? Tensy jy spandeer baie geld vir koerant advertensies en ander plaaslike bevorderings - niemand sal jou besigheid bestaan nie. Dieselfde met die internet. As mense kan nie jou maatskappy op die web te vind, jy kan net sowel nie bestaan nie.
- Gee 'n alternatiewe metode van aankoop. Baie mense hou nie van om te shop in die winkels, winkelsentrums en plekke waar ander lawaai (my eerste!). Hulle is bang vir lang loop, druk uit verkope mense, nies kliënte en druk op die inkopie mandjie nie. Sodra hulle vind online shopping - hulle sal nooit weer terug gaan na die winkel tensy dit absoluut noodsaaklik. Deur jou produkte aanlyn, jy voldoen aan die behoeftes van die kliënte en dus daarin slaag om 'n meer nis.
- Laat jou werk. Is jy 'n eiendomsagent, konstruksie besigheid eienaar of' n skoonheidsalon spesialis - jy kan jou werk sit op die skerm wanneer jy 'n webwerf. Wanneer 'n potensiële kliënt wil graag jou vorige werk en projekte om te sien, net verwys hom na jou site. Nie nodig om te scan en e-pos foto's, of bring jou kliënt aan die projek konstruksie is voltooi.
- Bevordering van 'n baie lae koste. Toe ek onderhoude gevoer die bestuurder van NY Staat Nissan handelaar, het hy met my gedeel die koste van die bestuur van 'n aanlyn-advertensies in vergelyking met koerant of ander print advertensie. Hy het gesê: "Ons kan die hele maand van aanlyn-advertensies hardloop vir dieselfde bedrag geld wat ons betaal vir 'n advertensie in die koerant!" Dit is reg, op 'n online bevordering jy kan spandeer $ 97 per maand, terwyl die betaling van 10 keer groter vir een keer n groot advertensie in' n tydskrif!
- Klits die kompetisie aan die top. Kompetisie is baie groot vandag aanlyn! Daar is meer as 3.000.000 plekke op die Web en hierdie getal groei steeds. Maar ek sien ten minste 5 maande is nie 'n aanlyn besigheid en kry die webwerf is nie in hul onmiddellike planne vir die toekoms. Hoekom sê ek dit? Want as hulle kry nie 'n web site - jy het' n beter kans op sukses. Versekering geskenk winkels, huis verbeterings, en ander maatskappye is onder diegene Ek sien sleep hulle voete om hul besigheid aanlyn. Dit beteken dat as jy dit nou, voor elke maatskappy is online, sal jy onder die pioniers!
Yep, dit is reg - die internet is nog in sy kinderskoene, maak nie saak hoe baie websites daar buite. Dit is minder as 'n dekade sedert die maatskappy besluit om die webwerf te gebruik as deel van hul bemarking strategie. Kan jy jou indink hoe sou wees soos in 20-30 jaar?
Ek kon gaan op en op, maar ek hoop jy oortuig is: jou maatskappy hoef nie 'n WEB SITE! Klik hier om te versoek om 'n VANDAG Quote!
Selfs as jy nie van plan is om te verkoop direk online is, sal mense jou webwerf te vind en kontak met jou oor die dienste wat jy aanbied. Jy kan jou webblad adres in jou koerant advertensies en ander promosie-materiaal plek om mense bewus te maak van jou webwerf.
No comments:
Post a Comment